ضربات وحشیانه پلیس
برهان عظیمی برهان عظیمی

کیوان سابگی دومین سرباز سابق جنگ عراق و افغانستان به خاطر ضربات وحشیانه پلیس اوکلند در بیمارستان تحت جراحی پارگی طحال قرار گرفت
  ‏  شنبه, 05 نوامبر 2011‏ 
 ‏‏


پلیس فاشیست آمریکا، انگلستان، تونس، مصر، لیبی، سوریه، یونان و جمهوری اسلامی یک ماموریت دارند! سرکوب مخالفین، اعمال دیکتاتوری طبقه سرمایه داری علیه بشریت ستمکش و استثمار شده، حفظ قدرت دولتی و نظام سرمایه داری.
 این است مفهوم دمکراسی تحت نظام سرمایه داری!
 
 
اینجا خیابان و زندان شهر اوکلند آمریکا است، نه خیابان و زندانهای تهران تحت کنترل پلیس ضد شورش و بازجویان و اوباشان جمهوری اسلامی!
 
شکنجه فیزیکی و روحی زندانیان سیاسی و عقیدتی یک نرم و راهکار معمولی در تمام خیابان ها و زندان های تحت نظام سرمایه داری جهان است! چه خیابان تهران و اهواز و تبریز و در کهریزک و اوین تهران باشد، چه در زندان آمریکایی گوانتانوما، و چه در زندان ابوقریب عراق باشید. یا در زندان اوکلند آمریکا! فرق نمی کند، نرم یکی است!
ارتش دائمی، پلیس و زندان آلت های عمده اعمال زور و سرکوب مخالفین در دست طبقه حاکمه است...
 
کیوان سابگی دومین سرباز سابق جنگ عراق و افغانستان به خاطر ضربات وحشیانه باتون پلیس اوکلند در بیمارستان تحت جراحی پارگی طحال قرار گرفت.
 
هم اکنون کیوان سابگی (Sabehgi) که در عراق و افغانستان خدمت کرده است، در بخش مراقبت های ویژه بعد از عمل اضطراری پارگی طحال بستری است. او می گوید که توسط پلیس نزدیک مرکز جنبش اشغال وال استریت اوکلند مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، دستگیر و سپس به زندان فرستاده می شود، او می گوید در زندان شدت درد معده اش به حدی بود که نمی توانست روی پایش بایستد. و با وجود درد معده شدید، پلیس تا 18 ساعت از انتقال او از زندان به بیمارستان خوداری کرد. و زمانیکه روی دست و زانو خود را به پشت درب سلول زندانش رساند و تقاصای کمک کرد. پلیس درب را باز می کند و او که همچنان بروی دست و زانو خود را کشان کشان برای استفاده از توالت به سلول بغلی می فرستد. اما راه لوله توالت بغلی نیز گرفته است. او به مدت 4 ساعت در همان وضعیت در این توالت به حالت اغما از شدت درد به حال خود رها می شود، تا اینکه نرس را خبر می کنند و او می گوید کیوان باید به بیمارستان متقل شود!
سابگی که 32 سال دارد، دومین سرباز سابق جنگ عراق است که به دنبال شرکت در تظاهرات اوکلند در بیمارستان بستری است. اسکات اولسن یکی دیگر از سربازان سابق ضد جنگ شرکت کننده در جنگ عراق که از فعالین جنبش اشغال وال استریت اوکلند بود، که در تاریخ 25 اکتبر توسط پوکه گلوله گاز اشک آور پلیس جمجمه اش شکست
 
لینک و متن خبر منتشر شده در روزنامه گاردین به زبان انگلیسی در مورد کیوان سابگی
 
http://apps.facebook.com/theguardian/world/2011/nov/04/occupy-oakland-second-veteran-injured?fb_ref=U-610EkbNbCwKp4dB_IsyoZR-CFCONX01FRS-336exXXX&fb_source=other_multiline&fb_action_types=news.reads


November 6th, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی